Radioactive Toy serwis Give me the freedom to destroy. Give me ...

Temat: Siłownia
Czyli mówisz, że jak chce przykoksować to pół kilograma płatków owsianych mam jeść dziennie ? :crazy: Mało białka, co sie na pierwszy rzut rzuca, a po drugo to brak tłuszczy.. Moim ... Ja na śniadanie jem płatki kukurydziane z mlekiem, na drugie śniadanie serek wiejski(lub tuńczyk/makrela) z miodem + owoc(najlepiej banan) lub wafle ryżowe. Obiad róznie- a tu najlepiej wrzucić jakieś mięso z ... później najemy się zdrowo. ..a na siłownie chodzę 4x w tyg :)
Źródło: oc-community.org/index.php?showtopic=283



Temat: jak efektywnie schudnąć?
5-max 10kg i poprawienie formy, kondycji. 2) Czy bieganie wystarczy, żeby ogólnie schudnąć i czuć się lepiej? Jestem osobą mało aktywną, mam niewielką nadwagę (w luźnych ciuchach tego nie widać) i ... w miesiąc 3-4kg). Co jeść na śniadanie, abym nie musiał dojadać na przerwach w szkole? Obecnie jem chleb z czekoladą/szynką/serem lub płatki śniadaniowe z mlekiem. Nie zawsze czuję potrzebę jedzenia w...
Źródło: forum.alphamale.pl/index.php?showtopic=7833


Temat: Mój dzień, mój trening, moja "dieta"
zaczynalem chodzic na silownie i biegac wazylem 90kg a teraz 92.5kg.. odwrotny efekt, który chciałem osiągnąc
Źródło: forum.trecnutrition.eu/viewtopic.php?t=2088


Temat: Dieta dla poczatkujacego:)
Jestem poczatkujacy... na silownie chodze jakies 3 tygodnie...z tego co wiem nie warto inwestowac w kreatyne i inne rzeczy dopoki nie ma sie stazu odraz przyzwyczajonych miesni do treningu silowego..mam 185cm oraz 65kg wagi;/...caly czas cwicze na sucho ale chcialbym isc w mase..zazwyczaj jem malo...moglby ktos ulozyc mi jakas diete...obojetnie jakie produkty spozywcze(pojde do sklepu i kupie:P)...z gory thx bo nie wiem...
Źródło: fbn.pl/viewtopic.php?t=5534


Temat: Miłość to ciężka choroba
... CHODZIC ALE JAK PRZYDE TO JEJ ALEBO NIE MA ALBO NIE MA CZASU.JA BYM CHCIAL Z NIA CHODZIC PO TO ABY JA PRZYTULAC BO BARDZO MI TEGO BRAKUJE ,TRZYMAC JA ZA...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=1644


Temat: DLACZEGO NIE CHUDNE?!
oczywiscie nie jem po 18....od 2 miesiecy zaczelam bardziej patzrec na to co jem. Wiem ze odzywiam sie zdrowo.Jem okolo 1000kalorii dziennie(czasami mniej ale nie wiecej)Pije przynajmniej 2,5l wody dziennie. Pije rowniez zielona herbate.Za to nie spozywam zadnych gazowanych napojow.Od miesciaca dodatkowo cwicze dosc czest na pilce (body ball)przy tym nie przestalam plywac.Mam chyba dosc dobra przemiane materii bo "chodze do ubikacji"przynajmniej ... roku przy tym co robie wydaje mi sie byc niczym. Zwlaszcza ze od okolo 2miesicecy moja waga stoi w miejscu!!!CO JEST ZE MNA NIE TAK?!BLAGAM pomozcie!!doradzcie!!!nie wiem czy jem za duzo czy za malo...czy cwicze za duzo czy za malo..czy nie wiem co jeszcze ::(:(:( JESTEM ZALAMANA!!!! :(:(:(
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=4401


Temat: Wątek dietetyczny - w szerokim aspekcie
" />ja w sumie dosc zdrowo zyje.... codziennie rano chodze na sliownie i basen (gdybym miala tu Gucia to pewnie jeszcze jezdzilabym konno)... codziennie pije soki ktore sobie sama robie - najlepszy z marchewki... nie jesm zadnych fastfudow (oduczylam sie - to juz 3 miechy) ani gotowych potraw takich np z tesco.... sama sobie gotuje.... duzo ryb jem... wiecej warzyw niz owocow.... ... :P pale malo - bo ja w sumie to tylko do towarzystwa zawsze palilam albo z nudow, albo w aucie by bylo kozacko - a teraz juz nawet nie - pale ... tak zyje... choc pierwsze 5 tygodni bylo przewalone.... i teraz jak mialam niechec do wszystkiego :P - ale juz mi przeszlo ;) choc dzis zrezygnowalam z silowni - bo mnie wnerwili ... zalatwil mi nowa silownie i nowego trenera - Mistera Universum :D (tak to sie pisze) sprzed lat - ktory nawet z Arnoldem Szfarcenegerem startwal ;) - Artur robil mu tatuaz i tak jakos gadali o mojej silowni - i chopek powiedzial ze ma swoja i ze jak ja chce - to on bedzie mi prowadzil treningi - a pewnie ze chce :D...
Źródło: koniefryzyjskie.org.pl/forum/viewtopic.php?t=69


Temat: Czy mialam anoreksję
nigdy nie mialam duzych problemów z nadwagą,ale niektórzy mówili,ze mogłabym troszkę schudnąć.Postanowiłam,ze zrobię to,zeby im się spodobać.Ograniczyłam jedzenie,ale jadlam dosyć normalnie:sniadanie,obiad,kolację,owoce,warzywa.Poza tym cwiczyłam,biegałam,jeżdziłam na rowerze.Schudłam 5 kilo.Ale to było za mało.Zaczęłam chodzić na siłownię i jeszcze ograniczyłam jedzenie.MiaLam określone pory o których jadłam określone posiłki i nic węcej.Przy wzr.170 ważylam 50.Uwazałam,ze jestem szczupła,ale nie za chuda.Myślałam,ze to jest normalne,ze po treningu nie dam rady juz nic robić.Myslałm,ze odżywiam sie zdrowo i nic więcej nie potrzebuje.Nie odczuwałam głodu.Dopiero kiedyzaczęłam chodzić na basen zrozumiałam,ze za mało jem i zaczęlam jeść więcej.Pływanie uratowało mnie przed obsesją.Odtąd stało się moją pasją.Teraz jem bardzo dużo,ale wyglądam ładnie.Dobrze się czuję,Czuję ,ze zyję.Staram sie urozmaicać posilki i jem kiedy chcę,kiedy czuję potrzebę.Jestem szczęśliwa.
Źródło: ajgor.nethit.pl/viewtopic.php?t=2663


Temat: TERAZ JESTEM PIEKNA!!!!
siłownia i stepper w domu.Katowałam się za każdym razem aż nie mogłam chodzić. Kolejny "sukces"to przeprowadzka na własne mieszkanie.Marzyłam tylko o tym..PO CO???By nikt nie zaglądał mi w tależ i nie mówił mi że jem za mało tak jak robiła to moja teściowa. I się zaczeło...hafty i kłutnie z facetem mojego życia.KOSZMAR....
Źródło: ajgor.nethit.pl/viewtopic.php?t=4966


Temat: pomoc potrzebna:(
ci szkoda bedzie nie chodzic, (bo przeceiz tyle pieniedzy wydalas) i chcąc nie chcąc bedziesz chodzic;)) jak mi jeszcze cos przyjdzie do glowy to napisze pozdrawiam i trzymam kciuki :)
Źródło: necrosa.nethit.pl/viewtopic.php?t=10016


Temat: pomoc potrzebna:(
ksztaltujesz miesnie, no i jak kupisz karnet to ci szkoda bedzie nie chodzic, (bo przeceiz tyle pieniedzy wydalas) i chcąc nie chcąc bedziesz chodzic;)) : jak mi jeszcze cos przyjdzie do...
Źródło: necrosa.nethit.pl/viewtopic.php?t=10016


Temat: Pytanie a ja odpowiem
Mam zje*any metabolizm, przyspieszam go cwiczeniami, czerwoną i zieloną herbatą. Nie jem slodyczy, unikam tłuszcze, wyeliminowałam z diety wszystkie węglowodany. Zwiększyłam za to dwakę warzyw i nabiału. Piję codziennie ok. 2 - 3 l wody i jak juz napisalam bardzo duzo cwicze : biegam, silownia, cwiczenia rozciągające i wytrzymałościowe, skakanka i hula hop. Czy w ciągu 3 tygodni mam szanse zgubić 5 - 8kg? Jem dwa posiłki dziennie - snidanie i kolacje, ograniczam sie do 300 400 kcal. Nie pisz prosze ze za malo, mi dobrze na takiej diecie, nie jestem glodna i czuje sie dobrze. Czy schudne? No i czy leki zatrzymują wode w organizmie? Chodzi mi o witaminy w tabletkach...Prosze odpowiedz szybciutko. Pa
Źródło: necrosa.nethit.pl/viewtopic.php?t=10017


Temat: POMOCY!!!!!!!!
MOJE ZYCIE TO KOSZMAR...MIMO TO ZE STUDIUJE,PRACUJE I SPOTYKAM SIE Z PRZYJACIÓŁMI PRZESLADUJE MNIE PROBLEM MOJEJ WAGII...CHODZE NA SIŁOWNIE Z SPEDZAM NA NIEJ MINIMUM 2 GODZINY DZIENNIE,MAŁO JEM,CIAGLE JAKIES LEKI PRZECZYSZCZAJACE,ODCHUDZAJACE,SAUNA,BASEN..WAGA...
Źródło: necrosa.nethit.pl/viewtopic.php?t=10389


Temat: Dziennik by Niedzwiedz
za mało....nareszcie przeinstalowałem office'a i już wiem ile jadam w przeciętny dzień 3k kalorii ciesze się, że w końcu to sprawdziłem bo poprawiło to mój nastrój
Źródło: forum-fitness.pl/viewtopic.php?t=2367


Temat: powstał efekt jojo
Witam Mateusz no prace mam kiepsko mało ruchu ale zabiera dużo czasu.nie jadam pizzy hamburgerów ani hot dogów.nie jadam również ziemniaków sosów ani słodkich napoi typu pepsi coca cola. jadam z rana chleb graham od czasu do czasu z dżemem jem twarożek farmerski ograniczyłem prawie do zera serek homogenizowany.jem owsiankę nestle vita coś nie pamiętam jak się dokładnie nazywa.najgorzej mam z kolacja nie potrafię sobie jeszcze ustawiać posiłków tzn częstotliwości raz jem co 3 godziny raz 2 a czasem 4,5 niestety.mój trening siłowy na razie wygląda tak że ćwiczę tylko klatkę biceps i triceps gdyż dopiero buduje swoja siłownię.jem tez rybę w puszce z sosem pomidorowym wieczorem zjem gorący kubek rosół z kury.jem również makaron pełnoziarnisty to po treningu i czasem o 19 jak przyjdę z pracy.nie jadam czekolady ciastek wafelków ani żadnych ciastek typu paczki drożdżówki.jem dużo owoców jabłek grapefruitów pomarańczy.warzyw kapusty kiszonej brokuł kalafior wszystko gotowane.nie jadam już potraw ryży z warzywami bo ... cholera. nie chce tylko aby powstał ponownie efekt jojo o to mi chodzi daj jakąś radę oraz proszę o komentarz JAK TY TO WIDZISZ DANIEL
Źródło: forum-fitness.pl/viewtopic.php?t=233


Temat: Początkujacy prosi o porady
Witam,prosiłbym o poradę jak zacząć wszystko od początku i żeby cały cykl wyglądał prawidłowo,staż w siłowni kolo 2 lat ale to było jakieś 13 lat temu kiedy za młodziutkich lat się ... za kierownica wiec większość moich posiłków to Fast Foody no i wieczorkiem chipsy i browarek Postanowiłem poszukać mało przytłoczonej i milej siłowni,odnalazłem i rozpoczynam od bieżni. Przed 4 treningiem zacząłem zażywać ... i prosiłbym tez o jakieś wskazówki,na siłownie chodzę dość późno co 2 dni od kolo 19-21 albo i godzinę później,tak mi praca pozwala. Proszę tez o porady jak się odżywiać,odrzuciłem wszystkie Fast Foody i omijam z daleka,zero alkoholu. Obecnie kupuje jakieś twarożki,jogurty,kakao,mleko,batoniki małokaloryczne fitness,płatki małokaloryczne. Na co powinienem zwracać uwagę na produktach ?? Kcal,Węglowodany,białko,tłuszcz? Jem tez zwykły biały chleb i obliczyłem ze zażywam kolo 1000-1500 kcal a spalam na siłowni kolo 500 plus zażywana L-Carnityna,czy powinienem dorzucić jakieś witaminki ,bo posiadam typu pluszss z magnezem. Ile powinienem biegać lub ile zrzucić kalorii ?...
Źródło: forum.trecnutrition.eu/viewtopic.php?t=2282


Temat: Mój dzień, mój trening, moja "dieta"
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum, świeży w temacie. Bardzo proszę o porady/rady/sugetsie itp. Chodzę na siłownię od 2 m-cy, 4x w tyg (pn,wt,sr,czw) Zakupiłem sobie na początku tego tygodnia; ClenBurexin ... treningu i przed snem (rano nie, bo nie mogę) Codziennie, gdy przychodzę na siłownie, pierwsze co robię idę na bieżnię. -Biegam 20 min, szybkim tempem. Jak schodze to jestem cały mokry. ... wypchnąc klatke!) Dieta (raczej jej brak) Jem, (tak myślę) mało; w prac 4-5 kanapek takich złożonych połówek, (ser, szynka, sałata, ogórek, majonez/ketchup) między posiłkami Clen. Po pracy czyli koło 16:00 jadę na siłownię. Tam cwiczę to co wskazałem wyżej. Wracam do domu i robię sobie NitroProGen. Jak już wrócę po siłowni to jestem lekko głodny wiec albo zjeb mały polski obiad (ziemniaki, jakies mięso + surówka lub zamiast obiadu zjem płatki- jem tylko czekoladowe chocapic, tak juz mam i nie moge jesc zbożowych itp) przed snem NitrioProGen. Dieta jakas specjalna nie wchodzi w...
Źródło: forum.trecnutrition.eu/viewtopic.php?t=2088


Temat: Jak przytyć pomocy?
" />ale sie dyskusja wywiązała ">Ad1. Mam siedemnaście lat. Ad2. Jem śniadanie o 7.30 obiad około 16 a kolację 21. Ad3. Raczej nie. Ad4. Karate i gram czasami w kosza. Ad5. Jem bardzo różne rzeczy od dani domowych po fastfood i słodycze. ad6. Uczę się więc nie trudno sobie wyobrazić jak to wszystko wygląda. ad1 Dobry wiem...nie uszkodzisz sie cwiczeniem na silce...pamietaj tylko zeby nie szalec z ciezarami..to Ty masz panowac nad nimi a nie one nad Toba ad2 Za malo tego jedzenia. dodaj powiedzmy o 12 drugie sniadanie w budzie...jakas grachamke z serem albo szynka. Powiedzmy ze o 16 masz ten obiad, ok 17 / 17:30 idziesz na silownie, tak ok 18 30 zjedz cos odzywczego po silce, jakis ryz, kurczaczek. A na ... i nie ma zadnych problemow z czasem...wystarczy ograniczyc bezproduktywne leniuchowanie w ciagu dnia a jezeli idzie o silownie to masz jakas domowa silke czy jakas profesjonalna w miescie i mozesz tam chodzic?? co do rozstepow to Ci tak szybko niewyskoczą.....jestes ektomorfikiem wiec gwaltownie masy niezdobedziesz
Źródło: all4men.nazwa.pl/forum/viewtopic.php?t=14


Temat: Zdj Ufp Staż na poważnie 5miesięcy na sucho.
" /> "> po pierwsze... nie opowiadam bajek, sam w jednym poscie pisales ze jesz kanapki z maslem orzechowym bo tam duzo kalori jest a ty ich baaardzo potrzebujesz bo jeszcze ... sie o moje a jak wrzucilem to cisza jak zawsze masz duzo do powiedzenia, a malo do przekazania i pokazania spam czy nie mam to gdzies ale taka prawda, co do ... a do tego 3x siłownia i 4x sztuki walki w tygodniu. Rok temu jak jeszcze biegałem to zawsze zmęczony chodziłem. Przedstawiałem tą dietę w dziale "Dieta" więc nie wiem o co chodzi? Może w poniedziałek foty wstawię zobaczę. Teraz moim celem jest kickboxing... Mogę wrzucić zdjęcia bez pompy . Jesteś po prostu niedorosły i nie potrafisz zatrzymać emocji w sobie... proste wyjaśnienie wymyślaczu. A jeśli chodzi o twoje foty to nie chcę ciebie krytykować... wolę zatrzymać to dla siebie niż znięchęcić kogoś. Człowieku ja mam dopiero 14lat... mam swoje życie i nie mam zamiaru być animalem nigdy... Siłownia to nie wszystko.
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=3242


Temat: Nadwaga
w ciągu dnia. Aby zrzucić zbędne kilogramy, zastosuj niżej wymienione wskazówki:| - jedz mało a często, unikaj obfitych posiłków,| - jedz dużo warzyw, owoców, ogranicz spożycie pieczywa białego, jedz mniej ziemniaków),| ... nie, po prostu jesz więcej niż potrzebuje twój organizm. Konieczne jest ograniczenie ilości spożywanych kalorii i zwiększenie aktywności fizycznej. Jeśli nie jesteś w stanie sam zmobilizować się do codziennych ćwiczeń fizycznych powinieneś zacząć chodzić regularnie bądź na siłownię, bądź na aerobik. Licz kalorie pokarmów, które spożywasz. Staraj się, aby spożycie kalorii było mniejsze niż to ile ich spaliłeś w ciągu dnia. Czy...
Źródło: erekcja.org/index.php?showtopic=291


Temat: nie chudne / chudne za wolno / przytyłam?!
i również dzisiaj mam przerwę od ćwiczeń, bo mam zamiar chodzic 4 razy w tyg. Ćwiczę kardio (bieżnia, orbitrek, rower) a potem siłowo na fitnessie bądź na siłowni, jeden trening to ... a potem wszystko ruszyło. A jak z cwiczeniami?ruszacie się trochę?Jem raczej mało.Jeden główny posiłek(pierś z kurczaka w cebuli na grillu, bądź ryba na grillu, bądź żołądki gotowane) śniadanie to tosty dukanowe ... szynki lub jakieś 2 jogurty naturalne bądź smakowe bez cukru i 0%, czasem maślanka bo ma mniej % tłuszczu i węglowodanów niż jogurt czasem kefir,raz makrela...Te produkty jem w kółko, tylko...
Źródło: forum.dieta-dukan.pl/viewtopic.php?t=1342


Temat: Pora na mnie... ;-) - MarchewkA
" />Cze ;d . A więc pora zacząć dziennik i startować z planem zrobionym przez Rafiego. Lekko go przerobię ponieważ ćwiczę na szkolnej siłowni na zajęciach dodatkowych u wfistów a 1 wfista nie pozwala nawet na średnie ciężary. Więc w 1 dnu na siłowni będzie to lekki trening i małe ciężary, bardziej skupienie się na takich partiach jak brzuch czy przedramiona. O mnie : Waga : 60kg Wzrost : 170cm Wiek : 14 lat Będę pisał o treningach na siłowni i kicku a także pisał co jem. Staram się jeść zdrowy i tak aby zapewnić budulec. Nie mam ścisłej diety ale jem to co jest w diecie . Kiedyś miałem nadwagę, byłem prawie najgorszy z wfu, nie lubiłem sportów . Lubiłem tylko ćwiczyć w ... utratę mięśni i fatu. A także przez wakacje robiłem trening domatora ale to tylko okazyjnie. Mam teraz mało fatu, z rana mam zupełnie płaski brzuch, jak coś zjem już nie. Ale skóry dość dużo zostało. Miałem zacząć trening w wrześniu ale jednak jeszcze nauczyciele nie ustawili dokładnych godzin i dni zajęć na których mógłbym chodzić na siłownię więc od pazdziernika. O kick ... czas ^^. Rok temu chodziłem też na siłownię szkolną jakieś 1-2 miesiące ale nie liczę tego bo było to tylko 1x w tygodniu i było to machanie które nie przyniosło prawie efektów. Może za 2 tygonie wstawię fotki, jeśli partner od siłowni przyniesie ;]. Byłem z 3 razy na tej siłowni na razie takie próbowanie to siłę mam taką średniawą. Czyli WL : 50kg x8 Suwnica : 80kg 15x lekko poszło, na następnym treningu biorę się za 90-100kg. Tyle że jest problem na siłowni bo mało obciążenia i miejsca a ćwiczymy w 2 ... na szkolnej siłowni ale kit xD ) ;D. Mój plan : Poniedziałek dzień somy Klatka : 2 ćwiczenia po 15 powtórzeń 4 serie z progresem obciążenia. Plecy : 2 ćwiczenia po...
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=3113


Temat: Wywiad z Dorotą Galińską
Wywiad z DORAAFIT , zapraszam do lektury Nieczęsto na siłowni spotykam kobiety. Nadal panuje stereotyp, że to męski sport. Co Ciebie skłoniło do uprawiania fitness? Ostatnio coraz więcej kobiet docenia ćwiczenia na siłowni. W klubie, gdzie trenuję ćwiczą panie, choć tylko nieliczne podejmują się walki z żelastwem. Większość niestety unika ciężarów. Wolą korzystać z maszyn aerobowych lub poskakać na sali fitness przy ... okres przygotowań, jest bez węglowodanów. Ich ilość jest znacznie większa w okresie budowania siły i masy mięśniowej. W okresie robienia definicji, węglowodanów jest mniej, a dieta jest mało urozmaicona: kurczak, indyk, białka jaj, ryby, ryż, kasza gryczana, makaron ciemny, niektóre warzywa, zero owoców. Jem też zdrowe tłuszcze w postaci orzechów i pestek dyni. Jaki zestaw suplementów zaproponowałabyś mężczyźnie, który dopiero zaczyna swoją ... dla poprawienia i umięśnienia sylwetki, a co zapewni im skuteczne odchudzanie? Jeśli chodzi o dobór suplementów, z kobietami sytuacja jest podobna. Jest jednak sporo niuansów, które warto wziąć pod uwagę. Podczas ... to nie waga decyduje o atrakcyjności sylwetki, ale skład masy ciała. Chodzi o odpowiednie proporcje między masą tłuszczową, a mięśniową. Mając ładną masę mięśniową i jednocześnie niski poziom tłuszczu, ciało jest...
Źródło: forum-fitness.pl/viewtopic.php?t=466